maandag, 29 jan 2024

Reacties

  1. Lieve Heer, geef mij rust in lichaam en geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Laat de mensen op deze wereld Uw Vrede aanvaarden opdat die hun harten kan overspoelen en alle haat en onverdraagzaamheid kan wegspoelen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Heer, help ons met vrede op aarde, vrede in onze harten voor alle mensen.
    Heer, zegen Diederik die zijn weg zoekt naar volwassenheid. Help hem juiste keuzes te maken om Uw weg te vinden en te volgen.
    Heer zegen ook Albrecht dat hij de moed vindt om te werken voor het halen van zijn 6de middelbaar. Hij is de wanhoop nabij, verliest de moed...
    Geef hem Uw kracht en doorzettingsvermogen.
    Zegen ook Hadewijch en Roeland die nog examens hebben.
    Zegen alle jongeren, alle jongvolwassenen. Geef hen moed, kracht en al wat ze nodig hebben in deze complexe wereld. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor deze intenties.
    Vraag gebed voor 2 ernstige zieke mensen.
    Wees hen en hun gezin nabij God.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor een moeder en haar 5 kinderen, dat er weer een toenadering mag komen en eerherstel voor deze moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrede in de wereld. Bescherm ons Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer,
    Wees mij nabij deze middag tijdens een belangrijk gesprek, omdat er een oplossing mag komen. Kom H. Geest.
    Omdat ik rustig mag zijn want ik zie er zo tegen op.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. U die weet ,Heer onze God
    hoe chaos ,angst en verwarring
    in en om ons heen kunnen zijn;
    U die weet ,Heer onze God,
    hoe we soms de grond onder ons
    voelen wegzakken , ons leven
    in elkaar zien vallen.
    Wij mensen die roepen;
    Help ons en zie naar ons om.
    Wij bidden U om vertrouwen,
    om een hand die ons vasthoudt,
    om een stem die zegt;
    Vreest niet-Ik zal er zijn.
    Wij bidden U dat ons vertrouwen
    mag groeien ,dat U er altijd zult zijn,
    dat chaos ,verdriet ,angst en storm voorbij zullen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gebed gevraagd voor 3 jongeren uit onze kerk die katholiek willen worden en zich dus opgegeven hebben als geloofs leerling.
    3 jongeren/ jong volwassenen , 15, 16 en 23 jaar met een psychisch verleden, een zwaar rugzakje dus.
    Ik mag hen begeleiden , maar kan dit niet zonder de leiding van de H. Geest en jullie gebed.
    Graag gebed voor vanavond en donderdagmiddag van 4 tot half 6 , als we samen komen. Zij worden individueel begeleid. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal U en deze jongeren gedenken in mijn gebeden en moge de H. Geest u allen begeleiden.

      Verwijderen
    2. Ik bid mee voor u en voor alle intenties die ons her worden toevertrouwd

      Verwijderen
  10. Met heel mijn hart bid ik de Heer voor alle noden hier neer geschreven moge Gods Geest u allen steun ,sterkte en inzicht geven.Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heer, ik bereid mij zo dadelijk voor op een evaluatiegesprek dat deze namiddag zal doorgaan. Ik zie er wat tegenaan, maar goed, dit zijn de afspraken en ik wil me daar ook aan houden. Zend mij Uw Geest Heer, geef mij inzicht en vertrouwen. Help mij, sta mij bij zodat het een vruchtbaar gesprek wordt. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien ben je nu bezig me dat gesprek... Dat alles goed moge gaan.

      Verwijderen
    2. Dank je wel! Het gesprek is vlot verlopen!

      Verwijderen
  12. Wilt U mij vergeven voor het geen ik niet goed heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank Heer voor de moed ren het vertrouwen van al die mensen. Laat dat een stimulans zijn om verder door het leven te gaan met dankbare, positieve kijk op de toekomst

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten