dinsdag, 30 jan 2024

Reacties

  1. Heer,
    Schenk iedereen op het werk de nodige kracht, moed en wijsheid om vol te houden en de vele afwezigheden goed op te vangen zonder er zelf onder door te gaan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag wil ik speciaal bidden en gebed vragen voor Hadewijch, Roeland en Albrecht die examen hebben. Geef hen de juiste woorden om te antwoorden. Moge de resultaten achteraf een boost zijn voor hun motivatie.
    Zegen allen die nog examens hebben. Geef hen de nodige kracht, rust en zelfvertrouwen.
    Zegen ook de werkende mens en de mensen die geen werk hebben om welke reden dan ook.
    Zegen ons allen. Help ons het goede te doen met veel liefde.
    Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer,
    Zegen heel speciaal Kris, die met het Bijbelcitaat begonnen is. Zegen ook allen die voor anderen bidden. Ik ben heel dankbaar om hen, want ik heb me door de gebeden al dikwijls gedragen en gesteund geweten. Dank
    Ook wil ik nog bidden voor de persoon die samen met Kris de commentaar verzorgde, omdat ze goed mag herstellen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad voor Kris en Ricky die elke ochtend het bijbelcitaat verzorgd, waar ik persoonlijk veel kracht uit haald.En beterschap voor Ricky.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij mogen de Heer om hulp vragen en toch doen we dit te weinig... Heer, geef mij kracht en moed om elke dag opnieuw me te richten tot U, die mij draagt, steunt, volgt, helpt... Dank U Heer! Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het boek van Zuster Maria van de Drie-eenheid (Louisa Jacques - clarisse) lezen we: "Elke dag moet ge aan mij de nodige kracht vragen."

      Verwijderen
    2. Mooie tip! Dankjewel

      Verwijderen
    3. Ik weet niet HOE het bijbelcitaat bij mij is terecht gekomen MAAR ik ben enorm dankbaar ,! Dagelijks is dat mijn " morgengebed"
      Ik haal er veel kracht uit en krijg ook de kans om met "lotgenoten" te bidden met en voor elkaar
      Dank Heer voor dit geluk

      Verwijderen
  6. Heer Jezus. De zorgen voor de kinderen, die moeten studeren worden me teveel. De moed zakt hen in de schoenen en ik voel me hulpeloos. Geef hen echt uw kracht, Heer.bik weet niet hoe ik hen echt kan helpen. Geef hen moed!! Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk aan de momenten in je leven waar je de hulp van de Heer op een bijzondere wijze hebt mogen ervaren en zeg: "Ik ben U zo dankbaar voor ...", en leg alles in zijn handen.

      Verwijderen

Een reactie posten