dinsdag, 2 jan 2024

Reacties

  1. Voor Uw Vrede in de harten en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een nieuw jaar zonder psychische klachten. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus,
    zegen alle (soms zo fragiele) relaties. Moge er verbondenheid groeien in ons gezin, in onze families en daarbuiten. Geef eenieder vrede in het hart zodat men een warm hart kan uitdragen naar de ander. geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds, amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus, hoe ging jij om met woordenwisselingen? Vandaag weeral voor de zoveelste keer woorden tussen mij en mijn man, gebaseerd op wederzijdse verwachtingen die niet ingelost worden, foute interpretaties van elkaars woorden, enz... Hoe kan een klein hakkefietje opeens een serieuze woordenwisseling worden! Ik neem wat afstand... in het heetst van de naald geen discussies voor mij. Heer God, zend mij uw Geest en help mij om op een juiste manier hiermee om te gaan. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten