zaterdag, 6 jan 2024

Reacties

  1. Heer Jezus, zegen ons samen zijn. Geef mij kracht, geef mij leven, geef dat ik op een goede manier kan liefhebben en dat ik liefde kan zien, kan ontvangen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee, en vraag ook gebed voor onze dochter om een hemelse oplossing .
    Ze is zo moedeloos en overrompeld door teveel digitale veranderingen en problemen op haar werk als onderwijzers. Met veel dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer
    Ik wil U vragen om Uw Liefde en Vrede in de harten van de mensen en in de Wereld uit te storten
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zegen onze familiebijeenkomst deze middag. Dat iedereen elkaars aanwezigheid mag waarderen, datUw Liefde onder ons mag zijn
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, ik bid mee voor de mensen die niet meer meekunnen in de digitale wereld. We worden er ziek van, depressies, machteloos. Het lijkt allemaal vanzelf sprekend. Ik bid voor de wereldvrede. Waar gaat dit allemaal naartoe. En het leven kan zo mooi zijn. Dank U voor de mooie dingen in ons leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, verhoor al onze gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor mijn kinderen en speciaal voor een zoon die zelfstandige is en heel veel tegenslag heeft, zonet een mondeling akkoord afgezegd en niet ondertekend. Dramatisch voor inkomen. Goede God, aub heel snel nieuwe akkoorden en inkomen. Dank U. Voor mezelf : Help me ivm mijn gezondheid, maar Uw Wil geschiede.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten