donderdag, 18 jan 2024

Reacties

  1. Geef ons Uw Vrede Heer,
    In onze harten en in de
    Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik bid mee voor ricky dat ze goed mag herstellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer'
    wees alle zieken nabij,
    denk vooral aan Riky en Simon.
    Bidden we ook voor de vrede in de wereld en ons eigen land.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor een spoedig herstel voor Ricky. Dank U Vader voor uw genezende kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een spoedig herstel van Ricky Rieter die altijd zo trouw haar bijdrage levert

    BeantwoordenVerwijderen
  7. samen kunnen we echt bidden voor Ricky
    geef haar kracht Heer en dat ze moedig naar de genezing mag werken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn gebed voor Ricky. Dank voor haar mooie bezinningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat Ricky ,doorstroomt mag worden met de Kracht ,de Liefde en het Licht van God onze hemelse vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer, ik bid u voor alle zieken. Ook voor de mensen, die emotioneel ziek zijn, mensen, die psychisch ziek zijn ... Geef ons allen Uw kracht, Uw zegen om vol te houden. Heer, geef vrede in ons hart, geef overvloedig liefde om te kunnen delen. Help ons gezin om écht te kunnen samen leven, help ons om positiever naar en over elkaar te zijn. Help ons. Ik smeek het U. Help ons naar Uw voorbeeld te leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid ook mee voor alle intenties wil ook de mijne er bij voegen goede dood voor schoonzus die elke dag achteruit gaat en voor onze kinderen en kleinkinderen die het heel moeilijk hebben
    De kracht van het gebed is troostend en geeft weer moed om verder te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heer, sta ons bij bij pijn, verdriet, eenzaamheid... Help ons om zelf open te staan voor mensen die nood hebben aan een luisterend oor... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik bid mee voor Ricky en ook voor alle andere intenties, en ik vraag ook een gebed voor een dame op onze verdieping in het rusthuis, die stervende is. Help haar, Heer, ontvang haar en troost de familieleden die nu bij haar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten