zondag, 21 jan 2024

Reacties

  1. Schenk Vrede aan de Wereld en in de harten van de mensheid
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid ook mee en
    Blijf bij ons Heer,
    met Uw genade en goedheid
    Met uw troost en Uw zegen voor 'n gezin.
    met 'n ernstige zieke vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer verhoor deze gebeden, zegen hen die dit gebed tot u richten.
    Heer ik wil bidden voor onze zoon Diederik, die zin zoekt maar de moed verliest. Wees een licht op zijn pad. Toon hem zijn weg. Raak hem aan met Uw liefde en goedheid.
    Heer, zegen ook onze andere kinderen: Hadewijch, Roeland en Albrecht, op hun weg.
    Zegen Karel, mijn echtgenoot en zegen mezelf dat we de moed niet verliezen om Uw weg te volgen. Help ons liefde te ontvangen en liefde te geven rondom ons.
    Heer, geef kracht, geef leven. Vrede en alle goeds voor allen, die het nodig hebben.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid van harte mee voor jullie. Vooral voor jullie zoon.. Sterkte

      Verwijderen
    2. Ik bid mee om kracht voor dit mooie gezin.

      Verwijderen
  4. Als angst je verhindert liefde te ontvangen Lucht uw hart aan God over de pijn in uw leven. Als u diep genoeg voelt zal uw hart openbreken .Richt in die kostbare momenten je liefde op God. Richt uw aandacht op God en vraag hem om u met liefde te vullen .Bid tot God alsof uw leven ervan afhangt.
    Vraag God de Goddelijke Geest te openbaren en het zal gebeuren. Liefde is de grootste energiebron .Gezegend zij God en dat God jullie allen mag zegenen die het moeilijk hebben ,met Liefde ,Licht en Kracht! Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties. Dank U Vader voor al het goede dat we van U mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje laat maar ik bid ook voor deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten