dinsdag, 16 jan 2024

Reacties

  1. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik heb af en toe weer angst aanvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Schenk ons Uw Vrede in onze harten en in de Wereld
    Dank omdat U naar ons omziet
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. God, bron van ons bestaan, wees begaan met ons uw mensen.
    Wees ;n ernstige zieke man nabij, geef hen de kracht om te vechten.
    Wees ook dat gezin nabij in deze moeilijk tijd.
    Dank u nabije God.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. God, leer en wijs mij in de herfst van mijn leven de weg❗️
    Ik kan niet eisen dat u mij fysiek gezond maakt, maar ik vraag wel zo te mogen functioneren dat het leven dragelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al jullie intenties.
    Heer Jezus. Zegen ons gezin. Zegen onze kinderen. Help ons om op een mooie en goede manier verbonden te zijn en te blijven met elkaar.
    Zegen alle mensen die kinderloos en eenzaam zijn. Geef hen de kracht om gezinnen met kinderen bij te staan.
    Dank u Heer. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus. Mag ik u vragen om mijn echtgenoot te zegenen en hem te helpen voor de balans in ons leven. Balans tussen werken en tijd voor het gezin. Help hem te stoppen met roken. Help hem dat hij niet meer wegvlucht, maar dat hij eerlijk en rechtvaardig kan denken en omgaan met anderen.
    Zegen zijn moeder, broers en zus. Ik leg hen allen in Uw handen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, laat mij niet in de steek a.u.b. Zoveel prikkels komen op me af en overweldigen me soms. Help mij Heer om dit alles te kunnen blijven dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat de onvoorwaardelijk Liefde van God allen mag omgeven en doorstromen die het moeilijk hebben .Laat de Kracht van de Goddelijke vlam in ons branden zodat we ons verbonden blijven voelen met God en met elkaar .We worden gedragen door God en zijn nooit alleen. Hij geeft ons nooit meer dan we aankunnen, we moeten vertrouwen hebben en vooral héél Dankbaar zijn. In de eerst plaats moeten wij knielen voor God en Hem zegenen ,dan pas kunnen wij zelf Zijn zegen vragen. God luistert altijd naar ons en Hij is er altijd ,ook al zijn de dagen donker en voelen of horen we Hem niet, Hij IS ER om ons te helpen. Ik wens jullie allen Gods zegen!



    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer, ik heb niemand die ik kan vertellen wat er in me omgaat.
    U kunt in mijn hart kijken en u ziet de pijn...
    Heer, genees mijn pijn, wees mij nabij, verlicht mijn eenzaamheid.
    Heer, verhoor al onze gebeden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid met u mee opdat u mensen kan vinden die met jou begaan zijn.

      Verwijderen
  10. Ik bid mee voor alle intenties.
    Heer, zegen en begeleid onze dochter die vandaag een nieuw werk begint.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heer zegen en geef inzicht aan de moeder van de vriendin van een jonge man ze doet alles om haar dochter tegen hem op te stoken nu woont ze terug bij mama En zit hij alleen en is er depressief van

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bid voor al deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede Vader,
    Al deze mensen en ook ik komen naar U toe met onze beden en verlangens. Wees met ons mensen begaan en laat uw Heilige Geest Uw liefde in de mensenharten brengen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alleen uw VREDE Heer kan de zieke wereld genezen. Laten we bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik bid voor Ricky, om kracht om zo goed als mogelijk te herstellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten