zondag, 23 juli 2023

Reacties

  1. Moge Gods zegen rusten op een echtpaar dat beproefd wordt in hun relatie en al lange tijd zoekt naar een nieuwe opening. Heb geduld, goede Vader, met hun pogingen. Wij geloven dat U wegen kent die zij nog niet kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor wat rust en geduld binnen dit koppel. En dat ze mensen tegenkomen, die hen kunnen helpen en inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor het koppel dat elkaar terug moet vinden in tedere liefde. Dank U lieve Heer om hen te steunen en helpen. Moge UW Liefde hen raken in tederheid. Ik vraag het met aandrang omdat ik weet hoe erg het is elkaar niet meer in liefde te ontmoeten. Maak hen gelukkig bij elkaar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mensonderdemensen23 juli 2023 om 13:51

    Ik bid mee voor dat koppel opdat er een oplossing zou komen in gelijk welke richting.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor dit echtpaar: vraag om vertrouwen, verzoening, (Gods)vrede...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor dat echtpaar, en voor alle echtparen die het moeilijk hebben met mekaar

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten