zondag, 16 juli 2023

Reacties

  1. Heer, vandaag wordt de moeder van Stefan ten grave gedragen. Geef dat de uitvaart rustig en sereen mag verlopen. En geef dat de moeder van Stefan nu mag binnengaan in Uw land van licht en vrede. Geef ook kracht, moed, sterkte en troost aan Stefan en aan zijn familie in rouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader,
    moge inderdaad Stefans' moeder opgenomen worden in uw eeuwige Liefde.
    Bidden wij ook om steun en veel menselijke warme nabijheid onder de familie en de geliefden die achter blijven.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gebed voor al de problemen waar mijn zus momenteel mee te maken heeft. Laat er een oplossing uit de bus komen. Heer, verhoor mijn gebed. AMEN

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle intenties hierboven neem ik mee in gebed.
    Zelf wil ik bidden voor mezelf, mijn echtgenoot, mijn kinderen (jong-adolescenten) Geef ons kracht, geef ons leven... dat in ons gezin een mooie verbinding tussen elkaar kan zijn. Help ons elkaar te verstaan met het hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid zeker mee voor al die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties. Bid ook dat mijn moeder die volgende week weer bij mij komt onze liefde mag ervaren en respecteren, dat ze me weer heel de week weer niet dood wenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is heftig wat je daar zegt. We bidden met jullie mee dat de verstandhouding een keer krijgt. Moge ze geraakt worden door jullie zorgzaamheid en liefde. We bidden voor je moeder en we bidden voor jullie zelf ...

      Verwijderen

Een reactie posten