maandag, 3 juli 2023

Reacties

  1. Ik wil bidden voor mensen die afgegleden zijn naar een wereld van genot middelen, in die maten dat ze hun eigen middelen er aan verspelen en daardoor in armoede komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik zoek U Wilt U in mijn hart komen wonen .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank U lieve God omdat U altijd zorg voor me draagt en sorry omdat ik dat niet altijd besef. Geef me een meer rotsvast geloof in UW bijstand, ook wanneer het niet zo goed gaat met me. Ik blijf ook vast geloven in UW hulp voor een zoon, alhoewel het zo lang duurt voor goed resultaat zichtbaar en voelbaar wordt. Dank U !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij en geef mij kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee met jullie allen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer geef ons vertrouwen, geef ons geloof en kracht in het leven, in elkaar, in u. Help onze wereld in verandering. Help de mensen elkaar te omarmen. Zegen ons gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor de vele noden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten