donderdag, 20 juli 2023

Reacties

  1. Goede God, aan Mozes zegde gij Ik ben die er zal zijn, om dit vertrouwen wil ik bidden. Schenk ook dit vertrouwen aan mijn zus in die moeilijke periode en zend uw Geest over haar omdat ze de juiste oplossingen zou vinden. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen20 juli 2023 om 06:45

    Goede God,
    Zegen deze dag.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag om gebed omdat ik in een moeilijke periode zit. Omdat ik het kwaad niet met het kwaad zou vergelden. Omdat ik mag ervaren dat God mij nabij is.
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet bij ondervinding dat het zeer moeilijk is.
      Ik kan het mij ook niet laten, hoe erg ik tracht dit niet te doen. Het is sterker dan mezelf.
      Ik denk dan wel aan Jezus die gemarte´d werd en gedood e die het zijn beulen vergaf.

      Verwijderen
  4. Ik bid zeker met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, blijf mij nabij. Ik ben zo blij dat het beter met mij gaat. Ik weet dat U mij helpt. Ook al vergeet ik dat regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten