woensdag, 12 juli 2023

Reacties

  1. Bidden wij speciaal voor onze broeders en zusters die de leefregel van Benedictus volgen.
    En speciaal voor de broeders van West Vleteren, die veel doen voor de gastvrijheid en gebed. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bidden we voor allen, die mee de WJD in Lissabon organiseren. Bidden we voor alle deelnemers. Moge ze allen geraakt worden door Uw Geest. Geef hen mooie, deugddoende ontmoetingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bidden wij voor al de zieke mensen, dat ze de moed niet verliezen en omringd worden door mensen die hen troosten, bijstaan, helpen, luisteren... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid vurig mee voor de drie diverse intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bidden we voor mijn nichtje die op dit moment een zware operatie ondergaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee, dat alles goed moge zijn. Heer, zegen ook de chirurg, en alle pleegkundigen die meehelpen. Ik bid ook voor de andere intenties, hierboven vermeld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer wees vandaag bij ons in de. Haag waar wij me de. ontmoeten in uw Naam.

      Verwijderen

Een reactie posten