maandag, 10 juli 2023

Reacties

  1. Voor Daniël, Miche, Zano, Jan en Ann.
    Voor Zano zijn mama die in coma ligt.
    Stuur Uw engelen Heer. Raak ook hen aan opdat er terug Leven in en door hen mag stromen.
    Dank omdat U naar ons omziet
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank U voor de fijne afgelopen zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ik wil A bij U brengen .Wilt U bij hem zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelfs in coma horen ze je gebed. Ik bid voor haar en ieder die het nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer geef kracht en sterkte aan de studenten van twee getroffen studentenhuizen door het noodweer gisteren ,waar lekkages door dak en vloer het water de huizen is binnen gestroomd en veel van hun bezittingen niet meer bruikbaar zijn.Heer ontferm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer zegen bewaar en bescherm mijn drie kleinkinderen op kamp. Zegen alle kinderen die het moeilijk hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor allen die het nodig hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor al de intenties die hier gevraagd zijn.
    Zelf vraag ik een gebed voor mijn grote familie. Het is niet altijd gemakkelijk om overeen te komen. Als we allen leven vanuit Gods Geest zal het gemakkelijker zijn om tot vrede te komen. Heer, wil U mij hierbij helpen a.u.b. Dank U Heer. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor alle intenties. Heer laat gezondheid en vrede over ons allen neerdalen. Dank U lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid voor alle mensen die mij gisteren hebben verzorgd toen ik tijdens een misviering onderuit ben gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid voor enkele mensen uit mijn onmiddellijke omgeving die gezondheidsproblemen hebben, voor de kleinkinderen die op kamp vertrekken, voor hun ouders die het nog druk hebben vooraleer hun vakantie begint, voor al mijn andere lieve kleinkinderen. Heer, geef hen allen goede engebewaarders, ik vraag U dat in Jezus’naam.🙏

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten