donderdag, 13 juli 2023

Reacties

  1. Heer ik bid U ,geef de jonge vrouw A.inzicht en opnieuw liefde voor haar hoogbejaarde schoonmoeder ,voor harmonie in haar gezin met echtgenoot en kinderen. Dank u ,Herr Jezus Christus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor deze familie.
    Graag wil ik bidden voor onze en alle families. Help zussen en broers, schoonzussen en schoonbroers, ouders, schoonouders, grootouders... met elkaar overeen te komen en steeds opnieuw voor elkaar te kiezen. Met volle overgave.
    Help ons elkaar begrijpen en liefhebben zoals Gij het ons getoond hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee, en ik dank de Heer voor al de liefde die ik in mijn familie heb mogen ervaren. Nu zijn ze bijna allen bij U, Heer... Zegen ze allen, en zegen de neef die nog leeft. Moge hij ook altijd gelukkig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor al de vermelde intenties.
    Ik ben dankbaar voor de fijne familiebijeenkomst, samen-zijn... deed zo'n deugd. Ik bid voor ons gezin, voor onze grote familie, voor onze buren, voor onze kennissen en vrienden... voor al de zoekende mensen. Schenk hen allen moed Heer, bied hen een knipoog aan zodat ze niet verloren lopen... Heer, blijf mij nabij, zodat ik me blijf geborgen voelen. Houd mij op het rechte pad, de weg van geloof, hoop en liefde. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee. EN vraag U ook mij nabij te zijn zodat ik me geborgen blijf voelen.

      Verwijderen
  5. Ik bid mee op dat je je geborgen kan voelen, in de schoot van de H.Drievuldigheid en onder de mantel van de H.Familie , beschermd door de Aartsengelen en Engelen en alle Heiligen en voor al jullie intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor mijn familie en hun noden en al jullie noden.Ook voor alle zieke mensen en al de stervende mensen.Dat ze bij God mogen thuiskomen.Veel dank om mee te biddenđź’—

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle families.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe mooi allemaal! Verbondenheid! Vruchten van de H. Geest!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten