maandag, 17 juli 2023

Reacties

  1. Wees aanwezig op deze nieuwe werkdag, omdat ik mij rustig kan houden tussen al het gepest. Omdat ik gewoon mijn werk kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor jou. Heer gedenk de pesters want ze weten niet wat ze doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor je .
    Heer zou u mij willen helpen mij leven te ordenen .Dank u Jezus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor jullie allen, dat eenieder van jullie zich gedragen mag weten door God en door zijn/haar medemens.
    Ik wil ook bidden voor kracht, voor leven, voor goedheid, voor vrede en vreugde. Mogen we dat allen ervaren en in vertrouwen leven om goed te doen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sluit me aan bij dit mooie gebed...amen mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor jullie intenties.
    Ik bid voor een familielid die in een benarde situatie is terecht gekomen. Voor U is niets onmogelijk Heer, help hem a.u.b.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag van u allemaal gebed om kracht voor een ernstig zieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, ik ben zo alleen.Het is zo moeilijk voor mij te berusten in het leven wat ik nu leid.
    Ik bid voor innerlijke rust.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. God die liefde zijt, wees aanwezig bij en in deze mensen; dankjewel want Gij laat hen niet alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens vrede, kracht en aandacht voor jullie, die er nood aan hebben. Heer ontferm u

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid mee met jullie allen, en ik bid ook voor de intentie die anoniem gisteren om 10:50 schreef. Heer, wees die familie nabij, en help allen die het nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank aan allen die voor mij gebeden hebben, omdat ik me gedragen mocht weten en m’n redelijk goed verlopen is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten