dinsdag, 4 juli 2023

Reacties

  1. Zegen allen die in benarde situaties zitten. Verdriet op verdriet, niet kunnen begrijpen wat er in de ander speelt en omgaat, waardoor relaties nog meer verstoord worden dan ze al zijn. Goede God wees, nabij, onze levens in Uw handen leggen! Dat zo goed mogelijke telkens weer proberen. Dankuwel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen4 juli 2023 om 06:51

    Goede Vader,
    Wees steun en kracht bij onze kleindochter die vandaag ingangsexamen doet om arts te worden.
    Mama, gij die gisteren zou verjaard zijn, help E om te slagen.
    Uw grote geloof en gebed tot Moeder Maria heeft ons zo vaak geholpen.
    Heer aanhoor onze gebeden,
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee . Heer verhoor onze gebeden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bidden voor iemand die slag van paard in gezicht kreeg op ponneykamp wordt nu geopereerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee met en voor jullie allen, en voor al degenen voor wie een gebed gevraagd wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor welslagen ingangsexamen en andere vragen!
    Ik bid in het bijzonder ook voor mijn kinderen en in het algemeen de jeugd opdat ze hun droom wie ze willen worden (ook een zoon, die arts wil worden, maar alle andere dromen evengoed) kunnen en mogen waarmaken. Uw wil geschiede.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor een jarige broer. Heer, ontferm u over hem.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten