vrijdag, 21 juli 2023

Reacties

  1. Op onze nationale feestdag dank ik God voor het land waarin ik ben geboren, voor alles wat het mij geschonken heeft en bid ik voor ons koningshuis die zorgt voor stabiliteit en ons zo'n toekomst schenkt. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer help ons het pad van Uw liefde te blijven bewandelen in deze moeilijke crisis-tijden. Geef ons sterke en moedige mensen, die een beleid uitrollen zodat mensen het goede voor onze wereld moeten kiezen.
    Help hen, die beleid voeren om een langetermijnvisie te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil gebed vragen voor onze relatie, omdat we meer naar elkaar mogen toe groeien. Omdat er wederzijds respect en begrip mag zijn voor elkaar. Omdat we naar elkaar mogen luisteren. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mensonderdemensen21 juli 2023 om 10:14

      Ik bid voor jullie opdat de Heer inspirerend moge zijn in jullie houding tegenover.
      Vader aanhoor onze gebeden.

      Verwijderen
  4. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil bidden voor ons land Belgiƫ. Om meer verbondenheid tussen mensen doorheen een steeds grotere verscheidenheid. Dit is de voorwaarde om te groeien naar echte vrede. Dank !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor de weg van de liefde. Dat U mij nabij blijft. En voor mijn kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, bescherm en leid onze burgerlijke overheden. Geef dat het ons altijd mogelijk zal zijn ons geloof te beleven en te verkondigen. Daarom bidden wij ook voor de regeringen in ons land, ook voor onze lokale besturen. Heer, geef dat ze oog hebben voor alle medeburgers, ook voor hen die zwak staan en het moeilijk hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, ik bid voor alle zieke mensen, voor al de eenzame en bedroefde mensen... dat ze in hun omgeving mensen ontmoeten die met hen meeleven. Heer, geef mij de kracht om mensen nabij te zijn in hun lijden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor al die intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten