maandag, 11 juli 2023

Reacties

  1. Graag wil ik bidden voor onze 4 kinderen, die binnenkort op scoutskamp vertrekken en die nadien meegaan naar de WJD in Lissabon. Raak hen aan en geef hen een mooie en rijke ervaring voor het leven.
    Geef mij en mijn echtgenoot de nodige rust en tijd om samen door te brengen en dichter en sterker bij elkaar te komen in onze relatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid graag voor bovenvermelde intentie... Samen tot rust komen en samen genieten...
    Graag bid ik voor alle mensen die in deze vakantieperiode eenzaamheid voelen, dat er anderen zijn die deze eenzaamheid zien en er wat kunnen aan doen... een bezoekje, een luisterend oor, een telefoontje... kleine gebaren met een grote impact op het leven van eenzame mensen. Daar bid ik voor... Dank U Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LIeve Heer, blijf mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank, Heer, voor dit moment en zijn vele kansen!
    Zegen onze jeugd!
    Schenk hen wijsheid, inzicht, scherpzinnigheid, en laat hen veel liefhebben en bemind zijn! Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag gebed voor de vele lensen due betrokken zijn bij een verkeersongeval. Deze periode voor het bouwverlof begint, geeft voor velen een enorme stress.
    Wees iedereen nabij. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Bidden wij speciaal voor onze broeders en zusters die de leefregel van Benedictus volgen.
      En speciaal voor de broeders van West Vleteren, die veel doen voor de gastvrijheid en gebed. Dank je wel!

      Verwijderen

Een reactie posten