dinsdag, 1 aug 2023

Reacties

  1. Heer,
    Zegen en bewaar Aghaly en zijn mama. Wees bij hen aanwezig, nu en alle dagen
    Amen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Zegen de jongeren, thuis en aanwezig op de wereld jongeren dagen. Dat ze in hun hart geraakt mogen worden door Uw Liefde en dat ze die Liefde zichtbaar aanwezig mogen stellen in hun omgeving en de grote wereld.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat ik mijn hart zou kunnen openen, de weerstand mag verdwijnen…kom in mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor al de intenties die hier neergeschreven zijn...
    Heer, help mij om mijn hart open te stellen voor U. Help mij om te leven vanuit uw Genade. Zend mij uw Geest om mij te leiden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, geef ons genoeg wijsheid om elke dag jouw wil te doen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties. En speciaal voor goede vrienden van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag uw gebed voor mijn zoon en zijn mama en alle mensen die in dezelfde situatie zijn. Bid ook voor het diplomatiek personeel en iedereen die zijn eigen leven riskeert om anderen te helpen
    Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, ik bid U, breng mijn zwakke ziel tot rust; ik smeek U, verlicht mij met Uw vrede. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor al die intenties. Goede moed en geduld aan anoniem die zo getrouw voor zijn zoon en zijn mama bidt. Moge alles goedkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank voor werkaanbieding!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Graag vraag ik gebed voor de wereldjongerendagen. Het is wat chaos in de check-in. Help hen Heer om tot de goede oplossing te komen. Help de hoofdleider om zijn taak au serieux te nemen.
    Raak alle harten van deze jongeren met veel liefde.
    En speciaal ook zegen voor alle mensen van de intenties hierboven geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bid vanavond voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten