donderdag 6 juli 2023

Reacties

  1. Ik wil bidden voor al onze kinderen en kleinkinderen en ook achterkleinkinderen voor veilige zomer Want we zien ze allemaal even graag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij bidden samen met jullie . Voor alle k8nderen die op kamp vertrekken of al zijn , waaronder mijn kleinkinderen. Dat ze veilig en wel terug thuis mogen komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag om zegen over mijn man, die op slot zit in negatieve gedachtes. Help hem heer om U te vinden. Zendt mensen of ingevingen op zijn pad die hem helpen om zijn vertrouwen in U te vinden. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na het overlijden van vader en moeder zijn er grieven gekomen tussen broers en zussen. Hoe kan dat in orde komen? Ik bid tot de H. Geest om inzicht. Heer, verhoor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al die heel belangrijke intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook voor al de intenties vooral voor de onenigheid in die familie ik vind dat erg mijn moeder was ook in ruzie met haar broers en erg kwaad , ze was ‘
    misdaan wij mochten zelf geen goedemorgen zeggen aan onze nonkels of ze was heel kwaad ze was nochtans anders een heel goed mens iedereen helpen
    Twee weken voor ze gestorven is heb ik geprobeerd er over te spreken voordien was ze kwaad
    Ik zei nu zult ge weer bij je broers zijn en ze zei ja en ze was rustig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid graag voor al de intenties die hier vermeld zijn. Ik dank God voor de fijne 3-daagse die we mochten beleven. Ik vraag God om ons blijvend te verlichten door zijn Geest. 'Geest van God, adem van leven...' wees ons nabij. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik bid voor sterkte om vergevingsgezind te zijn ,KOM H. GEEST .

      Verwijderen
  9. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat ik me beschermd mag voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank Vader
    Om het veilige verloop vd reis die mijn zoon maakt naar zijn mama in Afrika.
    Voor het personeel vd luchtvaartmaatschappijen die zich ontfermen over de alleen reizende minderjarige kinderen en zo mee zorgen voor een veilig verloop vd reis.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten