zaterdag, 8 juli 2023

Reacties

  1. Ik dank de Heer voor de lichtpuntjes de voorbije dagen. Geef aub dat deze lichtpuntjes kunnen blijven bestaan binnen ons gezin en uitgroeien naar de hele familie en naar al onze naasten. Geef ons kracht, geef ons leven!
    Ik bid speciaal voor de vrouw, die bid voor haar man met negatieve gedachten. Geef hen allebei en hun gezin de kracht, het leven dat ze zo nodig hebben. Geef hen kleine zichtbare lichtpuntjes om hen aan op te trekken en om aan vast te houden. Geef hen mildheid en milde helpers in hun omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar bid ik van ganser harte voor mee. Moge het licht, Gods Licht, in allen het laatste woord hebben, het Licht van het inzicht en het Licht van de LIEFDE!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank u dat u beider bidt voor mijn man en voor mij. Moge deze gebeden ook gaan naar allen die het licht niet zien. Heer ontferm u.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus Christus ik dank u voor het gezegende afscheid van de 48 jongeren die hun VWO diploma' S in ontvangst mochten nemen ,zegen hen op hun nieuwe levensweg. Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, bedankt voor de fijne rustige stranddag van gisteren. Blijf mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, breng weer vrede in onze grote familie... Schenk ons allen een mild hart om zoals voorheen gemoedelijk met elkaar om te gaan. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, onze zoon verjaart vandaag... Ik weet dat ook zijn naam geschreven staat in de palm van Jouw hand... maar ik weet niet of hij dit ten volle beseft/gelooft... Zend hem Uw Geest, zodat hij zich gesteund en geïnspireerd weet in zijn leven. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankbaar voor deze dag. Samen met familie. Dankbaar voor het gesprek tussen vader en zoon. Dankbaar voor het vele werk dat we samen deden met de hele familie bij mijn ouders. Dankbaar voor onze mooie familie.
    Heer blijf ons allen zegenen en helpen dat het ook een eenieders gezin goed mag (blijven) gaan. Geef allen kracht, geef hen leven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten