donderdag, 27 juli 2023

Reacties

  1. Omdat de onderzoeken in het UZ vandaag iets zouden opleveren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bid opdat ik _ na het afscheid van mijn dierbare echtgenoot _ ik mijn geld terug zou vindenn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag gebed voor de stille retraite die vandaag begint. Voor de priester, de begeleiding en alle retraitanten. Omdat de H.Geest overvloedig aanwezig mag zijn.
    Omdat iedereen ook veilig mag aankomen.
    Dank voor jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor het Nigerijnse volk waar gisteren een staatsgreep plaatsvond. Dat er vlug stabiliteit, veiligheid en vrede mag zijn. Voor mijn zoon, die ginder zijn moeder bezoekt. Dat ze veilig mogen blijven . Voor iedereen die denkt dat democratie vanzelfsprekend is. Dat ze mogen inzien dat er vele krachten aan het werk zijn om deze te ondermijnen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om vrede tussen de mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor onze zus, die precies een jaar geleden ons heeft verlaten. Ik bid voor haar man, (schoon)kinderen en kleinkinderen... dat ze troost vinden bij elkaar en zich optrekken aan al de mooie herinneringen, al het goede wat zij realiseerde in haar leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid, op voorspraak van Titus Brandsma, dat onze dochter bij haar terugkeer naar ons land een gepaste job mag vinden. Idem voor haar partner.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil bidden voor Annemie, voor P Albert, voor S Ann Emmanuel voor Rudy en zijn familie voor mijn eigen familie, voor allen die op vakantie zijn! Maria wil hen bijstaan en zegenen wil alle reizigers veilig weer thuisbrengen ! (Schoonbroer schoonzus en schoonmoeder ) dankjewel Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gebed voor ons samenzijn, voor het opruimwerk bij mijn schoonmoeder. Zegen onze gesprekken. Zegen mijn man dat hij rust en vrede kan vinden. Help hem om te stoppen met roken. Help hem positief in het leven te staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten