woensdag, 5 juli 2023

Reacties

  1. Lieve Heer, ik ben blij dat het beter met mij gaat. Geef mij kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gebed voor ons gezin, mijn echtgenoot, onze kinderen. Laten we opnieuw naar elkaar kunnen toegroeien en elkaar nabij zijn. Geef ons kracht, geef ons leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, begeleid onze dochter nu ze in haar functie zoveel moeilijke beslissingen moet nemen. Moeder Maria, help haar mee het juiste te kiezen. Dank U voor al het goede.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag kracht, steun en herstel voor een zoon die enorm liefde geeft aan anderen en nu dreigt eronder door te gaan. Hij is permanent zwaar vermoeid en blijft iedereen helpen die hem nodig heeft. Hij werkt té hard en té veel in zijn job, helpt zijn vrouw en kinderen, ook anderen waar hij kan. Heer aub geef hem zijn gezondheid terug. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer leer mij te getuigen van U liefde te getuigen .
    Het is moeilijk om Uw naam te benoemen .Maar U bent Heer .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten