vrijdag, 7 juli 2023

Reacties

  1. Heer Jezus Christus vandaag zijn wij met velen aanwezig bij het uitreiken diploma's VWO ,zegen deze jonge mensen ,dank Heer voor de leerkrachten voor zes jaar brainvoedsel Tweetalig ! Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen7 juli 2023 om 08:38

    Vader wees aan onze zijde. Moeder Maria waak over ons.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor het komende onderzoek vandaag, waar ik schrik voor heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee dat het onderzoek goed mag verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag bidden voor de kleinkinderen die op kamp vertrekken of zijn. Wees hen nabij Heer. Bescherm hen en breng hen A.U.B veilig en gezond terug thuis. Bescherm hen in alles wat ze doen .Ze zijn me zo dierbaar..dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank lieve Heer voor de kracht die U schonk aan mijn jongste 2 kleinkinderen om hard te blokken. Ze hebben uitstekende resultaten en 1 kleinkind kan nu het leven instappen met een universitair einddiploma met grote onderscheiding. Geef aub energie en moed aan alle studenten die nieuwe kracht nodig hebben voor hun herexamens. Geef mezelf ook meer energie na een verblijf in het ziekenhuis. Dank U !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee, ik dank de Heer voor de jongeren die goede uitslagen kregen, en ik vraag Uw hulp en moed voor allen die nog moeten blokken voor herexamens. Bescherm alle mensen, klein en groot, die Uw hulp nodig hebben omdat ze met gezondheidsproblemen of andere moeilijkheden zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor mijn lieve mama. Vandaag zou ze 86 geworden zijn. Ik denk elke dag aan haar. Ik weet dat ze bij U is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me rustig mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vraag kracht voor drie mensen die in behandeling zijn vanwege kanker dat ze hier goed door mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bed voor de drie kankerpatiënten. Ook vraag ik de Heer dat mijn kanker verder onder controle mag blijven door de medicijnen die ik dagelijks neem.
      Vader en vader van alle mensen aanhoor de gebeden die hier dagelijks worden verwoord.
      Amen

      Verwijderen
    2. Mogen allen één zijn Vader, zoals Gij in mij zijt, en Ik in U ben! Opdat de wereld gelove in U! Dank, Vader,
      Paula


      Verwijderen

Een reactie posten