dinsdag, 25 juli 2023

Reacties

  1. Ik bid voor mijn kleinzoon Jacob, wiens feestdag wij vandaag vieren en voor zijn
    lieve broer, dat ze Uw goede weg nooit verliezen en veilig zijn onder Uw bescherming. In Jezus’naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou gebed willen vragen om zegen over de nieuwe werkdag. Om inzicht & wijsheid te krijgen in het werk. Geduld, innerlijke rust en kracht, gepast reageren waar nodig bij het pesten, waar ook de leiding aan meedoet. Soms is het heel erg moeilijk, ook omdat je nergens terecht kan en er alleen voor staat. Dank voor jullie gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee... zodat je een luisterend oor vind op je weg... Amen

      Verwijderen
    2. Ik bid ook mee. Verlies de moed niet!

      Verwijderen
  3. Ik bid ook mee dat de Heilige Geest u de weg van geduld en verdraagzaamheid wijst en dat u die weg mag volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf mij nabij , ook nu het goed gaat met mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik bid zeker mee, dat het goed blijve gaan, en meer en meer! De Heer laat je niet los.

      Verwijderen
  5. Ik bid voor alle mensen die zoeken naar hulp, troost, kracht... omring hen met meelevende collega's, buren, vrienden, familie... zodat het spreken over problemen geen taboe wordt, maar een noodzaak is. Elkaar dragen in goede en kwade dagen... help ons hierbij Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag een bijzondere dag,intenties bij Maria gebracht en een kaars op gestoken voor de intenties
    Vandaag dank ik de Hemel en mijn Engelbewaarder voor een goed afgelopen incident,waar vriendelijkheid en respect voor elkaar met een handdruk bezegeld werden.
    Dank Heer Jezus Christus voor u grote Liefde en trouw.
    Ave Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten