zaterdag, 6 juli 2024

Reacties

  1. Laten we bidden voor roepingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. laten we bidden voor alle vrouwen en meisjes die verkracht worden en voor hun verkrachters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Heer, breng weer veel mooie roepingen tot stand. Leer ons terug te leven in een geest van zelfopoffering zoals Gij het ons hebt voorgedaan."
    Theresia van Lisieux was in in de Carmel getreden om veel kleine offertjes te brengen voor de bekering van de zondaars en ook voor de priesters. Vermits er bijna geen kloosterlingen meer zijn zullen de mensen in de wereld het maar moeten doen uit liefde voor hun kinderen die het voorbeeld van hun ouders zullen volgen. Een Franciscaan was tijdens de oorlog gevangen gezet in een concentratiekamp in Japan. Vier jaar had hij er vast gezeten maar daarna schreef hij een bijzonder boek: "De vruchtbaarheid van het offer (La fécondité du sacrifice.)
    "Heer geef de mensen de kracht en het inzicht om te leven zoals echte christenen zodat jongeren tot inkeer komen en zich tot God keren in hun nood en niet meer doelloos zouden ronddwalen."

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag bid ik mee voor al deze intenties...
    Zelf vraag ik jullie gebed voor onze grote familie, dat er terug respect komt voor elkaar, dat we terug onze familieband voelen. Ik bid ook voor onze zoon die 35 jaar wordt. Wat gaat de tijd toch snel. Ik bid dat hij een zinzoeker blijft en geluksmomentjes ervaart op zijn pad, dat hij de moed niet opgeeft en positief/optimistisch/hoopvol in het leven staat en blijft. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij. Geef me moed, kracht en vertrouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja laten we veel bidden voor onze herders ze hebben het niet gemakkelijk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten