zaterdag, 13 juli 2024

Reacties

  1. Bidden wij voor allen die morgen op bedevaart vertrekken naar Lourdes . Heer, laat hen allen geraakt worden door Uw en onze Moeder. Laat hen allen in vertrouwen hun en onze noodkreten aan Maria toevertrouwen. Laat ons allen -verenigd in gebed - gesterkt worden om Uw wil verder te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bid om aanvaarding om het overlijden van mijn echtgenoot, ik voel me nu erg alleen. wij waren 60 jaar samen. Hoe moet het nu verder, dat de H.Geest mij de weg wijst, dat ik vlug bij mijn man mag geroepen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens u kracht en sterkte. Het lijkt me heel moeilijk om zonder uw man te zijn. Denk aan de goede tijd die u samen had. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn man is overleden 4 maanden vóór onze 60e huwelijksverjaardag. Ik leef met je mee en wens je toe je niet eenzaam te voelen. Alleen zijn verschilt van eenzaam zijn. Draag je man liefdevol in je hart, spreek met hem, dan blijft hij teder bij u. Hij begeleidt u van hierboven ik verloor 40 jaar geleden een kind door ongeluk op de baan. Ik spreek nog elke dag meerdere keren met hem. Ik geloof stellig dat er een gelukkig hierboven is en dat onze overledenen daar gelukkig zijn. Ik wens u heel veel sterkte en moed toe. 't Allerbeste !.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe schoon is het niet aan onze overledenen te denken en met hen nog in contact te zijn door onze grote liefde. Ook mogen wij nog bidden voor hen. Ik heb mijn overleden moeder vaak mogen zien in mooie korte dromen. Ze sprak weinig maar toch zei ze mij eens :"De liefde die men hier mag ervaren is onbeschrijfelijk" Soms omhelsden we elkaar een minuut lang. De laatste keer dat ik haar nog eens mocht tegenkomen (in een droom) straalde ze een grote vrede uit. Zo heb ik vader ook eens ogen mogen zien die diezelfde rust en vrede uitstraalde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bidden we voor mensen die hopen op een tweede kans. God, u leerde ons door Uw Zoon telkens opnieuw te vergeven. We zien echter hoe mensen al te vaak in beschuldigingen en verwijten blijven hangen. Leer ons elkaar echt te beminnen en ieder een nieuwe start te gunnen. Laten we bidden voor en met elkaar .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle intenties.
    Heer, ik vraag hulp voor het gezin van onze zoon. Geef hen de kracht om alle moeilijkheden te doorstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn broer Tony Californië,de oudste van mijn 10 broers en zussen is in de laatste fase van zijn leven ,een onverwachts bezoek ,aan hem in CA ,spraken wij vrijmoedig en liefdevol over deze fase ,in rust liefdevol en dankbaar, “hij zei mijn lichaam is op,mijn geest is helder ik ga in vrede,”hij is nu buiten bewustzijn, “Tony ,the Father familias,” Heer ontferm u over hem !dank voor deze laatste vredige levensfase !🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag bid ik mee voor al deze intenties, heel speciaal voor hen die een verlieservaring meemaken. Het is mooi als zij omringd worden door lotgenoten, door mensen die meeleven en voor hen bidden. Troost en omarming toegewenst voor iedereen die hier naar verlangt. Ook in moeilijke tijden is God er... hij draagt jou, ook al voel je dit niet altijd (meteen). Geloof, hoop en liefde... zijn de waarden waaraan wij ons mogen optrekken. Veel moed allemaal.
    Moeder Maria, heel veel pelgrims zijn onderweg naar U, in Lourdes. Zegen alle pelgrims, omarm hen zoals een moeder dat zo warmpjes doet. Geef hen allen kracht om gesterkt weer huiswaarts te keren. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid van harte mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten