woensdag, 17 juli 2024

Reacties

  1. mensonderdemensen17 juli 2024 om 08:11

    Vader, aanhoor mijn gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik blijf bidden voor de mensen die hier gebedsintenties hebben geplaatst. We mogen hen niet vergeten zodat ze zich gesteund voelen en de zekerheid krijgen dat ze er niet alleen voor staan. Het volhardend gebed zal zijn uitwerking niet missen Heer want Gij zijt een God van mededogen en barmhartigheid daar kan iedereen van getuigen die diep gelovig is. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor mijn kinderen en vraag onze goede God om oplossing voor werk voor een kind die zelfstandige is en momenteel veel te weinig bestellingen binnen krijgt. Hij blijft flink, maar ik voel zijn angst en bezorgdheid. Hij vertelt het niet om me te sparen, maar.... een moeder 'voelt' !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee. Ben ook zelfstandige geweest en weet dus wat het is in onzekerheid te leven. Doch mijn geloof en vertrouwen in God brachten altijd redding. Ik was meubelmaker (wandkasten, keukens) en kwam op het idee zelf een reclamebladje te maken op de pc. Ik drukte het af en stak het in de brievenbussen. Zo kwam er meer werk.

      Verwijderen
  4. “O God van liefde laat mij altijd in uw liefde vertoeven zodat ik staande blijf tijdens moeilijke momenten die zo onverwachts opduiken en me confronteren met mijn onmacht en hulpeloosheid. Sta ons bij en maak dat we steeds uw hulp inroepen als onze krachten het begeven of ontoereikend blijken. Amen”

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben pas mijn man verloren en dit voelt heel onwezenlijk.
    Het besef dat ik hem voor altijd in mijn nabijheid zal moeten missen dringt nog niet echt tot mij door.
    Liefdevolle Vader mag mijn man en ikzelf in uw liefde vertoeven. Dat onze liefdesband intens verder leeft.
    Dankjewel Vader.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie hebben elkander gedragen zonder te versagen, zo wordt je ook door God gedragen. Moge God je zegenen en je de zekerheid geven dat er ooit een blij weerzien komt.

      Verwijderen
    2. Ik voel mee. Ik ben ook mijn man verloren na dat ik hem 10 maand dagelijks mocht bezoeken in het ziekenhuis en hem daarna nog 9 maand thuis mocht verzorgen. Nu _ na 14 maand _ voel ik nog meer hoe wij met elkaar verbonden blijven.het is "anders" maar geeft mij "aanvaarding, berusting, vrede" .Dat wens ik u ook toe

      Verwijderen
  6. Heer, steun diegenen die deze morgen hun dierbare echtgenote, mama, oma verloren…

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer wilt U mij dragen??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid van harte mee voor al de mensen die het moeilijk hebben. Moge God hen steunen, hen troosten en innerlijke kracht geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer ik bid voor een zieke vriendin en.moeder.Heer sta hun bij in hun behandelingen .
    Ik bid graag voor hen voor genezing .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten