dinsdag, 30 aug 2024

Reacties

  1. Goede Vader,
    Breng het geloof terug bij mijn vrouw opdat ze U kan eren in woord en daad.
    Moeder Maria, sta ons bij.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Heer leid uw kinderen terug naar u. Raak hun harten aan dat ze weer tot geloof komen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid van harte mee voor deze oprechte mooie intenties. Moge God zich ontfermen over al de jongeren opdat zij nu eens de toon mogen aanzetten in een wereld waar God steeds minder en minder aan bod komt. Zegen alle ouders opdat alle leden van het gezin God zouden zoeken, vinden en regelmatig mogen ervaren. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, zegen inderdaad alle jongeren. Raak hen aan en breng hen tot geloof, tot liefdevol omgaan met anderen.
    Heer help hen iets goeds te maken van hun leven. Help ons, ouders, hen een goed voorbeeld te geven met veel warme liefde en genegenheid, veel mildheid voor hen en voor onszelf.
    Zegen alle jongeren, die moeten leren voor een 2de zit. Geef zeker Roeland en Hadewijch de nodige moed en doorzettingsvermogen om alles van zichzelf te geven. Geef Roeland andere studenten om hem heen die hem ten volle kunnen steunen. Geef hen voldoende zelfvertrouwen. Heer geef ons allen kracht, leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, ook ik wil bidden voor de jonge mensen die nu studeren en de toekomst vorm zullen geven. Help ons, ouders, om goede voorbeelden te zijn van wat U kunt doen in een mensenhart. Dank U, Heer, voor de kleine graankorrels van hoop die ik gisteren in mijn zoon gevonden heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties.
    Steun E. die vandaag een zware operatie moet ondergaan. Blijf haar en haar familie nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee en ook voor alle beproefde mensen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten