donderdag, 25 juli 2024

Reacties

  1. Wij danken U Heer voor deze nieuwe dag. Help ons om ook vandaag in uw voetstappen te wandelen door geduldig en vriendelijk te zijn tegenover iedereen. Help en troost de zieken en allen die beproefd worden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer aanhoor onze smeekbede

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laten we bidden voor alle kinderen die op zomerbizak zijn met een jeugdbeweging deze weken. Dat ze onbezorgd mogen spelen en zich verbonden voelen onder elkaar. In het bijzonder bid ik voor mijn dochter Esmee en mijn zoon Vince dat ze het goed mogen stellen. Dank u God

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, geef de kinderen eens een goede boost tijdens hun kampen zodat hun "lampen" weer flink kunnen "branden" en overal in hun omgeving het licht van de vreugde doen schijnen. Een kind dat gelukkig is en lacht of een goede dag zegt is een glimp van de goede Heer in deze wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, ik bid dat mijn 5 de kleinkind gezond mag geboren worden en een zonnige toekomst tegemoet gaat.
    Dat mijn andere 4 kleinkinderen een goddelijke weg betreden. 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg een gebedje voor hen die een mindere dag hebben gehad. Heer ontferm U over ons.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten