dinsdag, 2 juli 2024

Reacties

  1. Gebed gevraagd voor mijn kleinzoon, hij is zijn weg kwijt geraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem uw kleinzoon mee in het gebed voor mijn eigen zoon die ook de weg kwijt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer God, ik vraag uw zegen over alle reizigers. Zegen allen die op pad zijn. Op vakantiepaden, op levenspaden, ...
    Zegen iedereen die stappen zet in zijn/haar leven. Help ons de juiste paden te betreden. Hoed ons op onze wegen. Wees onze herder en hou ons vast. Help ons doorheen de ontmoetingen op onze weg. Help ons elke dag groeien naar een beter mens voor onze naasten en voor allen.
    Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Heer, vandaag ben ik een beetje weemoedig want er is zoveel leed in de wereld waar we maar weinig kunnen aan doen. Gelukkig zijn er altijd mensen in onze buurt die we kunnen helpen of aanmoedigen want wie bid voor een ander krijgt er zelf vreugde van. Soms heb ik ook de indruk dat bidden voor een intentie een weg is van lange adem en dat men geduld moet hebben maar dat is niet helemaal waar want hoe dikwijls ben ik niet prompt verhoord geweest en bevrijd van onrust of onprettige gevoelens? Dat ik vandaag op wandel mag gaan met Sint Franciscus van Assisi om vrede te brengen waar onenigheid is of om vreugde en liefde te zaaien waar die ontbreken. Geef ook inzicht Heer aan allen die op dool zijn. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook vraag ik gebed vooe mijn kleindochter /pleegdochter/ voor bescherming en dat alles goed mag verlopen.Ze is op kamp.
    Ze heeft het heel moeilijk door haar verleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag bid ik mee voor al deze intenties.
    Heer, help mij om elke dag te beginnen met bezinning en gebed. Ik voel dat ik de oriƫntatie wat kwijt ben, als ik dit niet doe. Gebed geeft rust, hoop en vertrouwen... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor onze schoondochter die in verwachting is.
    Dat alles goed mag verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten