donderdag, 4 juli 2024

Reacties

  1. Heer geef dat er vergeving ,vrede en genezing bij een moeder en haar dochters die niet overeenkomen Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer dank voor de geboorte van ons kleindochtertje Elly Mae geboren wel en gezond op 2 Juli.
    Dit bij de nieuwe relatie van onze zoon na vele stormachtige relaties eindelijk weer de zoon die we vroeger hadden zielsgelukkig.
    Dank Heer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer zegen de Tau- reis naar Assisi. Zegen het team om alles in goede banen te leiden.
    Heer zegen alle thuisblijvers. Zegen mijn gezin.
    Geef ons allen kracht, geef ons allen leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede God, leidt ons door het leven en breng ons dichter bij u. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, schenk ons allen de grote genade altijd in uw liefde te blijven. Maak ons predikers van de liefde door onze vriendschap tegenover iedereen en onze verdraagzaamheid. Van op het kruis heb Je zelfs uw vijanden vergeven. Vervul onze harten met uw liefde zodat we overal waar we komen de anderen geraakt worden zodat ze zelf zien hoe schoon dat een samenleving kan worden als men het voorbeeld van Jezus volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer ik bid voor mijn gezin en voor de gezinnen van mijn kinderen. Ik kan de stress soms nog moeilijk dragen. Het een is nog niet voorbij of het andere hangt boven mijn hoofd. Ik bid voor mijn zoon en zijn kindjes dat zijn vrouw voor het gezin kiest. Ik bid voor al de gezinnen die in deze moeilijke tijd de waarde van het huwelijk niet meer serieus nemen. Heer ik bemin U.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer red de gezinnen, red de huwelijken die dreigen op de klippen te lopen. Is er iets mooier in de wereld dan een gezinnetje waar harmonie en liefde heerst? Laat de ouders beseffen dat ze zoiets moois niet mogen verloren laten gaan. Laat hen begrijpen dat zonder Gods hulp maar weinig huwelijken stand houden. Bespaar de kleintjes het leed van een huwelijk waar de liefde meer en meer wegkwijnt.

      Verwijderen
  7. Danken we de Heer voor bekomen genade

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor alle intenties.
    Dank Heer voor de nieuwe beroepskansen van onze dochters. Begeleid en steun hen in hun nieuwe job.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid van harte mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid ook, mee ik denk dat bijna in elke families scheidingen zijn ook in de onze heel lastig voor ouders en grootouders wij kunnen enkel bidden en hopen dat het eens verandert maar iedereen heeft een vrije wil Ik ben dankbaar dat wij een supergelukkige kindertijd kregen van onze Lieve ouders. Dank u mama en Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Graag bid ik om kracht, troost en omarming voor de jonge ouders die hun enig kind verloren hebben. Vanavond is het begroeting... niet gemakkelijk voor hen en voor de grotere familie...
    God, lieve medemensen... sta hen bij. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moge deze zwaar beproefde mensen veel steun krijgen van familieleden en vrienden. Ik bid de Heilige Geest hen bij te staan want Hij wordt de vertrooster genoemd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten