woensdag, 10 juli 2024

Reacties

  1. Ik zou willen bidden dat de harten van onze schoondochter en onze zoon zou mogen geraakt worden door de liefde van de Heer en dat ze hun kindjes zouden laten dopen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ik ook heel graag willen. Heer ontferm u over vele jonge ouders en hun kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor onze kinderen dat ze vrede en de genade van God in hun hart mogen ervaren en dit uitdragen naar hun omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De wereld is op dool, men hoort niets anders meer dan sport, plezier en geweld, maar ons voortdurend verlangen naar beterschap en gebed zullen het verschil maken. Hoe meer we bidden, en het goed voorbeeld geven, hoe meer God zal werken in de harten van de kinderen en de jonge mensen die Hem nog niet gevonden hebben. Laten we bidden.
    "Heer zegen alle mensen van goede wil en geef ons het vertrouwen en de kracht om altijd te blijven bidden zelfs al zien we weinig resultaat want op een dag zullen er velen geraakt worden door uw genade. Dat geloven wij"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik sluit me aan bij deze woorden... veel herkenning...

      Verwijderen
  5. God van Liefde, sta ons bij, elke dag opnieuw om te blijven bidden voor iedereen die jouw troost en liefde nodig heeft. Help ons de stilte in onszelf te bewaren om tot gebed te komen. Laat ons niet meeslepen in de wereldse dingen die meestal onrust bieden in plaats van inwendige rust. Graag bid ik ook voor al de Lourdesbedevaarders... inspireer hen, sta hen bij, zegen hen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, help me deze dag door en geef me hoop en vertrouwen in u, nu ik in het duister tast over hoe het gaat met mijn zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik ook eens in een periode van onrust leefde had ik op een zekere nacht een korte droom. Iemand zei me: "Leg toch alles in de handen van Maria." We zullen allemaal bidden opdat God het hart van uw zoon moge raken en u terug komt opzoeken met een oprecht liefde.

      Verwijderen
  8. Ik bid mee voor al deze mooie intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor al jullie intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten