zaterdag, 27 juli 2024

Reacties

  1. Heer, Vader, Zoon en Heilige Geest, ik wil speciaal bidden vandaag voor de noden van Uw Kerk, voor nieuwe krachtige en standvastige roepingen die in staat zullen zijn uw schapen te hoeden om ze in de grote schaapstal samen te brengen. Leer ons dat er buiten U geen echt diep geluk bestaat of stand houdt. Schenk ons uw geest zodat we voor alle mensen met wie we omgaan een bron van vreugde en inspiratie mogen zijn. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, wees de ziel van Johan genadig, die gisteren zo plots gestorven is. Wees bij zijn vrouw, zijn kinderen en kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We kunnen lezen in het mystieke werk van zuster Maria van de Drie-eenheid deze mooie woorden: "Wees liefdevol en medelijdend voor elkaar want God beschouwt u allen met liefde en barmhartigheid." (woorden van Jezus) Dus als we het een beetje moeilijk hebben en de mensen ons wat opzij zetten is er altijd God die onveranderlijk is en trouw aan zijn liefde voor ons.
    "Heer vermeerder onze liefde en ons vertrouwen."

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer wees mij nabij.
    Ik vertrouw op u dat u mijn leven leidt.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mijn zwaar zieke dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor uw dochter en voor alle andere intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten