donderdag, 18 juli 2024

Reacties

  1. Lieve heer, we mogen dankbaar zijn, dat we nu verre vieringen kunnen volgen van thuis. Zoals om 10u op KTO, de Nederlandse viering aan de Grot van Lourdes van het bisdom Brugge, ook wij die er niet bij zijn, kunnen nu mee bidden bij moeder Maria. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor allen die nu afscheid moeten nemen van Loïc. Dat zij de kracht en moed vinden om dit pijnlijk verlies te verwerken en een plaats te geven in hun leven. Dat ze troost vinden bij elkaar en de mooie herinneringen aan hun zoon, broer, familielid, goede vriend altijd blijven koesteren. Dat hij nooit uit hun harten mag verdwijnen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ik ben de weg kwijt .Wilt u mij wijsheid schenken .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid vurig mee met jullie !
    Help mij te geloven dat u mijn en onze 'jukken (Lijden in welke vorm ook )
    mee draagt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik neem hen op in mijn avondgebed. 🙏🏼⚓️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid van harte mee voor alle intenties. Moge de goede ons geloof versterken en levendig houden, onze liefde op peil houden en nog vermeerderen. Moge Hij die nog op dool zijn hun inzicht verscherpen en er zich blijven aan herinneren dat Hij de weg, de waarheid is en het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor mijn zoon die vandaag jarig is.
    Heer wilt u zijn hart aanraken, dat hij terugkeert naar u.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer ontferm u over onze beide kinderen en hun gezin , dat zij tot u komen en vanuit u leven, hun keuzes maken. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten