zaterdag, 20 juli 2024

Reacties

  1. Heer, zelfs als wij uw troost of uw nabijheid niet voelen bent U met ons. Sommige dagen kunnen echt lastig zijn maar als we trouw blijven, het gebed in ere houden, dikwijls aan onze naaste denken en hem altijd het beste toewensen zult gij weldra ons innerlijke opwarmen zodat we weer een tijdje kunnen leven in de heerlijkheid van uw liefde. Ik heb dikwijls troosteloosheid en innerlijke dorheid moeten ondervonden maar op tijd en stond ook uw hartverwarmende liefde. Heer schenk aan allen die innerlijk en fysiek lijden vandaag uw licht en uw troost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u voor dit mooi gebedn
      Ik had het niet zo kunnen bidden had de woorden niet kunnen vinden.
      Maar dit is vandaag echt een gebed uit mijn hart.

      Verwijderen
  2. Een vriendin heeft een ernstig psychische aandoening waardoor ze nu opgenomen is en het momenteel heel moeilijk heeft en ook naar warhet met haar zal gebeuren in de toekomst.
    Ze hoopt op cohousing want dit voor haar haar enige redding .Graag een gebed dat ze mag worden geholpen.
    Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ik bid van harte mee voor alle intenties.

      Verwijderen
  4. Ik bid mee voor al deze intenties.
    Heer, blijf mij nabij zodat ik me gesterkt en gesteund voel/weet om het goede na te streven in mijn leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten