zondag, 7 april 2024

Reacties

  1. Laten we bidden voor alle mensen die een zwaar kruis te dragen hebben; voor al diegenen die slachtoffer zijn geweest van misbruik opdat iemand hen de weg toont terug naar God, zodat ze de innerlijke vrede terugvinden, kunnen vergeven en de bladzijde kunnen omdraaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiervoor bid ik ook. Ook voor mijzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee. Ook voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag je gebed voor een van mijn zussen die momenteel in het Ziekenhuis verblijft. Hopelijk vinden ze snel de diagnose van haar lichamelijke klachten en kan er medische hulp hiervoor geboden worden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid voor alles mee, ook voor ernstige verbetering van mijn gezondheid en vooral voor het stoppen van de oorlogen in Oekraïne en Gaza. Heer, laat aub dringend een 'staakt het vuren'-akkoord plaats hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jezus ik hoop en vertrouw op u

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten