dinsdag, 16 april 2024

Reacties

  1. Voor een alleenstaande moeder met 3 kinderen ,dat ze moed, kracht en hulp mag ontvangen .Dat er een rechtvaardige regeling mag zijn in de scheidingsprocedure

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gebed om kracht en sterkte voor vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, zegen aub Karel mijn echtgenoot. Help hem doorheen de dag. Zegen hem in overvloed en laat hem onze liefde voelen.
    Heer, zegen ook Diederik, die worstelt met het idee om te veranderen van werk. Geef hem de moed om zijn hart te volgen en "ja" te zeggen.
    Zegen Albrecht. Help hem om zijn 6de middelbaar tot een goed einde te brengen. Help hem om met zijn hart te kiezen voor volgend jaar.
    Heer, zegen Roeland die vandaag examen heeft. Geef hem het nodige inzicht, wijsheid... Laat hij rustig en volledig kunnen zijn in zijn antwoorden.
    Zegen Hadewijch op kot in Kortrijk. Help haar bij het vinden van haar weg. Laat de liefde in haar hart groeien en moge het de ware Jacob zijn voor haar.
    Heer geef mij, geef ons allen kracht en leven, vrede en alle goeds.
    Zegen alle mensen, die ons gebed nodig hebben. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid met en voor jullie allen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid zeker mee voor al deze intenties.

      Verwijderen
    2. Ik bid ook mee voor alle intenties

      Verwijderen
  5. Lieve Heer, blijf mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vraag jullie gebed voor onze zoon. Hij woont nog thuis (hotel mama) en ik vind dit eigenlijk wel fijn omdat hij ons enig kind is. Hij heeft in ons huis wel zijn eigen stek. Ik ben fier op hem, maar ik hoop toch stiekem dat hij een tochtgenoot vindt in zijn leven, dat hij zijn eigen weg blijft zoeken in dit leven. Ik geloof en vertrouw in het leven, aan ieder gegeven... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten