dinsdag, 9 april 2024

Reacties

  1. Heer, zegen ons gezin. Zegen elkeen deze dag. Zegen alle ontmoetingen. Help ons samen te leven in veel liefde. Help ons er te zijn voor elkaar. Help ons elkaar waardering te tonen.
    Dankjewel voor mijn gezin. Dankjewel dat we hier mogen zijn. Dankjewel.
    Geef ons kracht, geef ons leven, liefde, vrede en alle goeds voor elkaar. Geef mij rust en geloof dat het goed is wat ik hier doe.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een woord van Jezus aan zuster Maria van de Drie-)eenheid:" Als het u dunkt dat ik ver weg ben, verborgen, zoek Mij dan in de zachtmoedigheid, zachtmoedigheid tegen de anderen, jegens jezelf en jegens mij...O, zo gij eens wist hoe zachtmoedig de Maagd Maria is en hoe graag ik met de zachtmoedigen vertoef.
    Heer Jezus help mij vandaag om zachtmoedig te blijven in alle omstandigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer zegen mijn broers en zusjes met hun gezinnen .
    Maar zegen ook mij , voel mij vaak buiten gesloten .
    Heer kom mij te hulp in de problemen die ik tegen kom .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook heb dit lange jaren moeten verdragen (van genen tel zijn) maar heb ondervonden dat de liefde uiteindelijk overwint.
      Heer Jezus help ons ons om altijd te blijven geloven in de liefde zodat we onversaagd vriendelijk blijven zoals U, tot op het kruis.

      Verwijderen
  4. Heer, Uw Geest doet wonderen, geeft kracht en moed en inspiratie. Ik wil heel graag openstaan voor de werking van Uw Geest. Ik vertrouw hierop. Dank U Heer. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties. Dank Heer voor al Uw goede gaven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank GOd voor al het goede dat Hij geeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten