zondag, 28 april 2024

Reacties

  1. Weer een grijze "zon"dag ... laat Uw Licht over ons schijnen zodat de donkerste momentjes kleur krijgen. Ik vraag om kracht, sterkte voor mijn man die zwaar ziek is, voor mijn schoonzusje dat vecht tegen kanker. Soms is wat gebeurt moeilijk vatbaar, moeilijk te aanvaarden maar lieve Heer help ons op die twijfelmomentjes, reik ons Uw hand, ga dit moeilijk begaanbare stukje levensweg met ons mee ... wijs ons de weg! In gedachten en gebed dicht bij ieder van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aangrijpend - herkenbaar . Heer, toon Uw luisterend oor, Uw bereidwillige hulp , Uw blijvende redding .

      Verwijderen
  2. Ik leef en bid met u mee.
    Bidden we voor alle ernstige zieken'
    Voor de vrede in de wereld.
    Danken we god voor deze nieuwe dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Binnenkort vertrekken we op Bedevaart en de groep komt vandaag samen, maar we kunnen er helaas niet bij zijn. Ik wens gebed te vragen voor deze middag, maar ook voor de bedevaart. Kom met Uw geest en genade over de hele groep, ook vooral over de organisatie.
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor mijn kleinzoon die vandaag zijn eerste communie doet. Dat Jezus in alle harten van de jongere kinderen in liefde mag groeien. Dat ze Jezus altijd blijven zoeken en een houvast hebben in deze moeilijke wereld.
    Heer wees al de kinderen nabij. Ik dan U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik bid voor een neefje dat om de 4 weken aan het infuus moet. Dat hij nog lang baat mag hebben van deze, o zo nodige behandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor alle zieken, Heer, geef hen hoop om vol te houden... geef hen mensen die hen met veel liefde omarmen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer Jezus. Dank u voor het samenzijn met de schoonfamilie ter herdenking van mijn overleden schoonvader
    U was merkbaar aanwezig. Het was rustig en draaglijker.
    Heer zegen deze familie, zegen ons gezin. Het is niet altijd evident.
    Geef ons gezin uw kracht, leven, vrede en alle goeds en heel veel liefde en verdraagzaamheid voor elkaar.
    Schenk alle eenzamen, zieken, afgewezen, ... Uw goedheid, uw liefde om vol te houden. Geef hen ontmoetingen, die steunend zijn. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor al deze intenties en dank God voor zijn hulp vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten