donderdag, 25 april 2024

Reacties

  1. Heer Dankbaar voor de wending in onze koppelrelatie, vraag ik om gebed voor standvastigheid en liefde, kracht , geloof en vertrouwen in de toekomst. Help ons elkaar steeds beter te verstaan. Zegen ons beiden in de zoekende weg met de kinderen. Geef ons ook hier richtlijnen. Geef onze kinderen ook helderheid en doorzettingsvermogen. Geef inzicht en kracht, Heer. Heer behoed ons allen voor valkuilen en help ons opnieuw recht te staan en te blijven gaan voor het goede, te blijven gaan voor elkaars liefde en voor hulp aan elkaar en de naaste. Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, laat de operatie van schoonzus goed verlopen vandaag en denk aan al wie met ziekte kampt, geef hen sterkte als ook de familieleden. Dank u voor wie mee wil bidden, amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer wilt u helpen de familie band te herstellen. Dat er uitzicht mag komen op inzicht en herstel .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gebed voor mijn zoon die reeds vanmorgen om 7 uur geopereerd werd. We hebben nog geen nieuws en zijn ongerust. Heer, zorg er aub voor dat de operatie goed geslaagd is en dat we snel goed nieuws krijgen. Dank U voor de goede zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dank voor onze kleinzoon die 11jaar wordt. Leid hem, bescherm hem, ik vraag u dat in Jezus’naam.
    Ik bid en vraag gebed voor Henk Jongerius, dominicaan uit Huissen, die eergisteren overleed. In 2022 doopte hij op 1 mei ons kleindochtertje Leah. Heer laat hem thuis-
    komen in Uw Licht.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kris, hoe kan ik je bereiken? Ik moet iets persoonlijk aan jou afgeven! Ans

      Verwijderen
  6. Dank, 🙏 dubbele dank Lieve Heer voor de voorbije operatie van mijn zoon. Zonet bericht ontvangen dat hij wakker is. Oef, nu nog goed herstellen. We hebben veel vertrouwen. Ik bid intens mee voor alle intenties. Doe ik bijna elke dag maar stuur daarom niet telkens een reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dank de Heer voor het goed nieuws over uw zoon. Vertrouwen voor de toekomst en een spoedig herstel. Ik bid ook mee voor alle andere intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten