woensdag, 24 april 2024

Reacties

  1. Graag gebed voor mijn dochter die ellebogen brak door val, schoonzoon die in burnout zit en kleindochter voor een fijne schoolreis. Ook ik neem eenieder mee in mijn gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer er is weer een gezin in mijn buurt aan het uiteenvallen. Hoe droevig is het niet dat er opeens geen liefde en verdraagzaamheid meer is? Wij bidden tot U, Heer omdat U onze enigste hoop bent, de enige die redding kan brengen en het spel van de Satan ongedaan kan maken. Stop ook de oorlogen en de talrijke conflicten in de wereld, stop de vooruitgang van het kwaad. Maak dat ouders en kinderen terug samen gaan bidden in de huiskring en in de kerk opdat er echt stabiliteit en wederzijdse liefde mogen komen in zo vele huishoudens. Laat de liefde overal zegevieren. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Heer Jezus. Laat liefde opnieuw bloeien en groeien in onze gezinnen. Zegen dit gezin. Amen

      Verwijderen
  3. Ik vernam gisteren het overlijden van een goede vriend, iemand die echt luisterde naar mijn zorgen als ik hem belde en me telkens opnieuw opbeurde. Hij was ernstig ziek geworden (deelde hij mee), maar dat het zo'n snelle vaart zou nemen, was me echt niet duidelijk... Het gemis is groot. Graag vraag ik jullie gebed om dit verlies te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer ontferm over de nood van ons mensen. Verlicht het hart met het weten van Uw altijd durende aanwezigheid.

      Verwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al deze intenties.
    Heer,m wees ons nabij.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een vriendin dat er maandag goede uitslag komt dat de kanker niet verder groeit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor het ziele-heil van mijn zus Annie, die gisterenavond in het ziekenhuis is overleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik neem al die intenties mee in mijn gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer aanhoor en verhoor ons gebed. Wees ons allen een troost een steun en een bemoedigende leidsman.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten