dinsdag, 23 april 2024

Reacties

  1. Heer geef ons de innerlijke vrede en rust zodat wij wat op adem kunnen komen en dat wij ook wat tijd mogen vrijmaken voor U die onze grote weldoener bent in deze rumoerige wereld. Geef dat wij in onze omgeving uw liefde verspreiden door onze niet aflatende toewijding en vriendschap Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid, help me op mijn weg, sterk mijn wil,
    dat ik mijn slechte gewoontes achter me kan laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiermee dank ik de mensen die op zondag meegebeden hebben. Heel veel dank en vrede voor jullie. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid voor mijn zus Annie die in zorgwekkende toestand in het ziekenhuis ligt. Help haar en geef haar en haar kinderen , kleinkinderen en alle naasten kracht en vrede.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, bid voor mijn zonen - dit leven is zo hectisch dat burn-out ze geraken . Hopelijk vinden ze steun bij u en in de weg die u hen toont naar goede dokters. Ze hebben grote verantwoordelijkheid als vaders. Ze zijn zorgzame vaders

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten