zaterdag, 20 april 2024

Reacties

  1. Ook ik bid mee voor de ouders die vandaag hun 3 jarig kindje moeten begraven voor hen alle steun.
    Ook dank ik de Heer voor het goede resultaat dat mijn vrouw kreeg na mammografie nadat ze iets gevonden hadden nu maandag nog enkel MR en dan komt alles goed. Weer een goede afloop met dank aan de Heer , Moeder Maria en de Heilige Jozef.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil bidden voor de kinderen die vandaag hun eerste communie doen in Wemmel.
    Dat ze de Heer echt mogen ontmoeten in het woord, de mensen en de Eucharistie. Dat ze samen met Jezus door het leven mogen gaan
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader, omdat Jezus heeft gezegd dat niemand tot U kan komen zonder dat het hem of haar door U gegeven is, vraag ik U deze communiekantjes diep in hun hart te raken zodat ze heel hun leven lang trouw blijven aan hun geloof en dat ze zoveel vreugde en liefde mogen uitstralen dat ze op hun beurt andere kinderen mogen raken en dichter bij Jezus brengen.
    Ik bid ook voor de ouders en hun familie die vandaag hun kindje moeten begraven. Heer geef hen sterkte en dat het geloof in Jezus hen in deze beproeving een grote steun moge zijn. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor het bruidspaar Rick en Sanne die vandaag in het huwelijk treden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij, bij alles wat ik doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor al deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, ik wil graag bidden voor al de mensen die zoekende zijn, dat zij Jezus op het spoor komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten