vrijdag, 12 april 2024

Reacties

  1. Heer wees mij nabij met dank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik vraag U een vredige dag zonder bestookt te worden door allerhande negatieve gedachten die me onrustig maken en waardoor ik op dool geraak. Laat mij dicht bij U blijven en uw heiligen. Dat uw licht me als een gloed moge omringen en me moge beschermen tegen elke kwaadaardige invloed. Help ook de mensen die hier hun smeekbeden plaatsen want U bent onze enigste hoop in een wereld waar zoveel ellende is. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus, zegen ons gezin, zegen onze relatie als koppel. Heer leer ons de juiste prioriteiten te stellen en voor elkaar te kiezen. Heer geef dat we liefdevol en in alle rust kunnen communiceren met elkaar. Help ons elkaar beter te verstaan en begrip te hebben voor elkaars mening.
    Help mij Heer om me niet minderwaardig te voelen, help mij Heer te voelen, te weten dat ik er ook toe doe, dat ik er ook mag zijn.
    Geef mij/ons kracht, leven vrede en alle goeds Heer. Heer help mij. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom uit een groot gezin en we maakten dikwijls ruzie maar die duurden nooit niet lang want de één of de andere vroeg na enkele minuten al: "Zijn we terug vrienden? En het was altijd "ja". Zodus als we elkander vergeven komt alles goed. Op Youtube vond ik eens een mooi kort filmpje over een jongnetje van amper 3 jaar waarvan de moeder op een avond al zijn snoep had opgegeten. Zijn mama 's anderdaags zei oprecht sorry tegen hem. Het is de moeite de reactie van deze kleine schat te bekijken. Enkel intikken op youtube:" his mom stole all his candy." Ook de commentaren spreken boekdelen.
      Heer help ons elkander te vergeven en uit onze ivoren toren te komen zodat we altijd dicht bij elkaar staan en altijd bereid zijn te vergeven.

      Verwijderen
  4. Ik wil bidden voor al deze intenties. Ook voor mensen die gepest worden. Dat ze zich gesterkt voelen door ons gebed voor hen. Dat ze moed hebben in verder te leven met de liefde van onze Heer. Voor al de huwelijken dat ze in liefde voor elkaar voor altijd bij elkaar mogen blijven.
    Heer wees onze zondaars genadig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, bedankt voor de fijne dag van gisteren en vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten