donderdag, 4 april 2024

Reacties

  1. Heer, ik wil bidden voor mijn gezin. Zegen mijn echtgenoot, onze kinderen. Geef ons meer begrip voor elkaar. Geef ons vertrouwen. Geef ons inzicht. Help ons te kijken door een positieve bril. Help ons kansen te geven aan de kinderen. Help ons liefdevol communiceren.
    Geef ons kracht, geef ons leven, geef ons veel liefde voor elkaar. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer zegen deze dag en alle mensen van goede wil zodat ze gaan uitkijken naar een glimp van U zoals een vriendelijke groet van een voorbijganger, een kind dat spontaan goede dag zegt of zijn papa en mama zijn dankbaarheid betuigt of de zon die opeens door de sombere wolken breekt en de natuur overgiet met zijn gouden stralen. Er zijn zoveel dingen waarvoor we dankbaar kunnen zijn elke dag opnieuw. Open onze ogen opdat we zouden zien wat Gij allemaal doet voor ons. Geef ons vooral een hart vol devotie en liefde voor U en de medemens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar bid ik zeker voor mee. Een wereld vol dankbaarheid. Het zou zo mooi kunnen zijn.

      Verwijderen
  3. Heer, het lezen van het dagelijks bijbelcitaat, zo begin ik graag mijn dag, meestal lukt dit ook wel. Nadien voel ik mij verankerd in geloof om aan de dag te beginnen. Heer, help mij om trouw te blijven aan deze (voor mij toch) goede gewoonte. Het dagelijks gebed is voor mij een houvast, het helpt mij om tot mijn diepste gevoelens, mijn innerlijk leven te komen. Dank U Heer, dat ik dit ontdekt heb. Het helpt mij ook om open en ontvankelijk te zijn voor de mensen die die dag mijn pad kruisen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, help onze dochter om positief te blijven.Haar gezondheid laat het afweten en stilaan begint ze de moed te verliezen. Begeleid en steun haar Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Heer geef dat de mensen op U blijven vertrouwen en hopen. Zegen de zieken en vooral diegenen waarvoor men gebed vraagt."
      Ik bid van harte mee voor deze intentie en ook voor de andere die hier vermeld staan.

      Verwijderen

Een reactie posten