maandag, 8 april 2024

Reacties

  1. Heer, leer mij 'ja' te zeggen tegen U. Zend mij Uw Geest zodat ik me gesterkt voel in mijn beslissingen, in mijn leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer zonder U kunnen we niets doen. U zei dit tegen uw apostelen en ook tegen zuster Maria van de Drie-eenheid:" Zonder mij kun je zelf niet beminnen." Toch vraag je haar van altijd goed te zijn, ja kwistig goed en zachtmoedig, toegankelijk voor iedereen. Schenk ons de genade om medelijden te hebben met elkander want zo zei je nog tegen de zuster:" God beschouwt u allen met liefde en barmhartigheid."

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat de consultatie aanstaande donderdag rustgevend mag verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid voor jullie allen.
    Ik wil bidden voor mijn gezin, voor mijn echtgenoot en kinderen. Heer help ons liefdevol te communiceren. Help ons elkaar te begrijpen. Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten