donderdag, 18 april 2024

Reacties

  1. Heer, geef aub rust aan Karel. Geef dat hij kan loslaten wat hij toch niet kan veranderen. Dat hij mag zien wat wel gebeurd is ipv al wat niet gebeurd is te benoemen. Geef hem aub inzicht voor het positieve en geduld en kracht voor het moeilijkere (met name voor hem onze kinderen, andere mensen). Geef aub Heer dat hij leert genieten van al het mooie, dat hij dankbaar moge zijn voor al het goede... Geef hem een warm hart.
    Heer zegen ons gezin. Ons gezin is zo rijk aan diversiteit. Dankbaar voor al wat er is, vraag ik kracht, leven, vrede en alle goeds voor ons allen.
    Zegen allen die ons gebed nodig hebben, wees hen nabij. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid van harte mee en lees dit mooie gebed ook voor mijn familie.

      Verwijderen
  2. Heer, geef ons de kracht vandaag om uw wil te volbrengen. Laat ons niet te veel waarde hechten aan de aardse geneugten maar toon ons de vreugden van de Heilige geest. Schenk ons zijn vruchten van liefde, lankmoedigheid en intense devotie. Laat uw geest de ganse dag door op ons rusten zodat we blijmoedig zijn en dat de mensen met wie wij leven, of die wij ontmoeten, geraakt worden en nieuwe genaden mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag U Heer om veel zorg te dragen voor een alleenstaande jonge vrouw (net verlaten door haar partner) die vandaag opgenomen is voor de bevalling van haar 1e kindje. Laat aub alles goed verlopen. Geef ook kracht aan haar mama die zo bezorgd is om haar NU alleenstaande dochter. Dank U Lieve Goede God..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit klinkt zwaar/pijnlijk... Gelukkig staat ieders naam geschreven in de palm van Gods hand. Voel je gedragen door God, door de mensen die je heel nabij zijn... Amen.

      Verwijderen
  4. Heer, ik bid graag voor allen die je steun nodig hebben en zelf de weg niet vinden naar het gebed. Ik bid ook voor ons gezin, dat we elkaar blijven bemoedigen/steunen/graag zien. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik bid voor de twee pleegdochters van mijn dochter. Die beseffen dat hun eigen moeder ver weg is. Ze hebben er heel moeilijk mee. Hierdoor is er altijd onrust in het gezin.
    Heer ik bid, geef vrede in hun hart.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer geef dat die twee pleegdochters de toewijding van hun nieuwe moeder gaan waarderen, dat er vlug rust en vrede mag zijn en dat ze met hun moeilijkheden zich naar God mogen richten of naar Maria die ons allen beschouwt als haar eigen kinderen. Amen

      Verwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten