zondag, 21 april 2024

Reacties

  1. Lieve God, wees met onze zoon, gevangen door ‘moet, moet , moet’ vergeet hij ruimte en tijd vrij te maken voor U en zijn kindjes. Laat hem inzien, dat deze weg hem verder drijft van hoe de mens gedacht is.
    Heer ontferm u.
    Ik vraag of met mij ook anderen mee willen bidden. Niet alleen voor hem, maar voor hem en vele andere jonge mensen.
    Dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Heer trek alle mensen, vooral die van goede wil zijn, dichter en dichter tot U.
      Ik bid mee voor alle hier vermelde intenties.

      Verwijderen
  3. Ik bid ook mee . Jezus is de goede Herder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jezus, goede Herder, help uw mensen die in grote nood op u roepen.
    Leer hen op u te vertrouwen. Uit ervaring weet ik dat het soms lang wachten is eer er hulp opdaagt. Geef hen ondertussen uw H.Geest zodat ze zelf al geïnspireerd
    worden wat ze zelf kunnen doen.
    Wij zien het vaak te beperkt. Open onze ogen, gij laat ons nooit in de steek. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen het gebed en medegebed kan ons helpen in de nood! Dank, voor het mee bidden, dank dat we kunnen bidden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten