woensdag, 17 april 2024

Reacties

  1. Dank met mij de Heer ! Het bezoek van +onze "steunpilaren " -na het overlijden van mijn echtgenoot - heeft verlichting, vertroosting, rust en vrede en een stuk meer " zaanvaarding" gebracht in mijn leven ! Dank met mij de Heer voor zo'n priesters !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil bidden voor mijn gezin. Voor mijn echtgenoot, onze 4 kinderen en mezelf. Heer geef ons liefdevolle en warme, open harten naar elkaar toe. Zegen ons allen. Dankbaar voor de kleine lichtpuntjes, die mij staande houden en mij doen blijven geloven in het goede, die me hoop geven voor de toekomst.
    Heer geef ons en alle andere gezinnen leven, kracht, vrede en alle goeds. Zegen allen die nood hebben aan ons gebed. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor alle zieken, dat ze omringd worden met goede zorgen, opdat ze niet terechtkomen in eenzame situaties.
    Ik bid ook voor ons gezin, onze grote familie. Laat wij allen ons hart openstellen voor elkaar en beseffen dat het leven op aarde ooit eindigen zal.
    Ik bid voor alle mensen die om een gebed vragen. Dat zij mogen voelen, ervaren... dat er mensen zijn die hen bijstaan, al is het enkel in gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, breng iemand op mijn pad om mijn eenzaamheid te verlichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag hulp van Ons Heer voor mijn vrouw, vorige maand is ze geopereerd aan darmen met goed resultaat. Gisteren heeft ze een mammografie gehad en is er iets gevonden in haar borst we zullen hiervan vrijdag pas resultaat hebben, nu nog die bange dagen afwachten. Graag gebed voor haar dank God.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer aanhoor en verhoor ons gebed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten